piątek, 21 maja 2010

300 Subskrybcji.

Hej! Właśnie skończyłem wgrywać nowy filmik. Jest to bit niejakiego Neptunes, który zrobił go dla Snoop Dogg'a do jego traku "Vato". Bit podrzucił mi "KcaperPL".
Oprócz nowego bitu, szybki skrót tego jaki zrobiliśmy progress. Od trzech miesięcy przez które prowadzę ten kanał od kiedy go przejąłem ilość subskrybcji wzrosła ponad dwukrotnie, a wraz z dzisiejszym dniem dobijamy 300 subskrybcji. W ostatnim tygodniu wasza aktywność nabrała ogromnego tempa. Coraz częściej freestyle'ujecie, piszecie więcej komentarzy w profilu, a propozycje z bitami od 3 tygodni napływają mi regularnie. Pomyśleć, że dwa miesiące temu przez długi okres czasu przyszła mi jedna propozycja bitu. Mam już mały zapas podkładów dzięki waszym propozycją i czekam na jeszcze więcej!

Polecajcie nas znajomym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz