poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Zmiana w odstępach wrzucania bitów.

Hej, trochę się rozleniwiłem i nie pisałem nic na blogu. Mam dla was info, że od teraz bity będę wrzucał co 2 - 3 tygodnie, bo co tydzień to przesycenie kanału. Mam już bity przygotowane, które były używane na wielu freestyle'ach(np podczas WBW).
Poza tym chciałem wam wszystkim podziękować, za to, że udzielacie się na naszym kanale. Od kiedy zacząłem na nim coś robić kanał wzrósł o niecałe 100 subskrybcji, a sami użytkownicy piszą dziennie kilkadziesiąt komentarzy. Zauważyłem też ostatnio duży wzrost popularności. Bez wrzucania niczego, dziennie podchodzi kilka sub'ów, więc już jakoś nas ludzie sami znajdują, a to dobry znak. Taka ilość użytkowników jaką już mamy sprawia, że kanał będzie cały czas żywy, więc teraz może być tylko lepiej. Polecajcie nas znajomym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz